11 Ocak 2014 Cumartesi

Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın

On yıldır stabil olan hayatımda hergün "hiç mi değişiklik olmaz insanın hayatında" diyerek veryansın ettim durdum. Evren sesimi duymuş olacak ki 2014'te köklü bi değişim getirdi hayatıma. Bunca yıl ufacık bile bi değişiklik görmeyen bünye, rutin hayata o kadar alışmıştı ki bu kadarı deprem etkisi yarattı haliyle. Asıl soru şu aslında "herşey daha mı güzel olacak, yoksa daha mı kötü?" . Tam bir muamma.

 Şemsi Tebrizi şöyle demiş; 

"HAKK'IN KARSINA CIKARDIGI DEGISIMLERE DIRENMEK YERINE TESLIM OL. 
BIRAK HAYAT SANA RAGMEN DEĞIL, SENINLE BERABER AKSIN.
DUZENIM BOZULUR, HAYATIMIN ALTI USTUNE GELIR DIYE ENDISE ETME. 
NEREDEN BILIYORSUN HAYATIN ALTININ USTUNDEN DAHA IYI OLMAYACAGINI? "

Küçük bi ipucu veriyim; artık sizlere mesafe olarak daha yakın olucam :) 

Farklı ve güzel yıllar dilerim hepinize.






12 yorum:

Adsız dedi ki...

Galiba tr.ye donuyorsun, bu degisiklik herneyse umarim hakkinda hayirli ve daha guzel olur

Adsız dedi ki...

Türkiye'ye dönüyorsun galiba , 2014 senin adına güzel geçer umarım , mutluluklar dilerim.

( Ertan )

Mia Wallace dedi ki...

canım her şeyin hayırlısııı ve ne güzel fotolar yine..

Hamiyet Akan dedi ki...

Hadi hayırlısı akide şekerim :)

Unknown dedi ki...

Ben bu mesajı okuyunca Yunanistan geçti içimden.. Her şey gönlünce olsun.

éLLa Çiça dedi ki...

Çok tşk ederim arkadaşlar. Tahminler doğru yönde evet Türkiye yolcusuyum. Hayırlısı bakalım.

Adsız dedi ki...

Detay vermicenmi annam? hangi sehire gidiyorsun ne is yapicaksin? Dönmek guzel olmali.

Murathan dedi ki...

Sana gecen ki mesajimda Turkiye'ye GELME demedim mi? Bu "gelme" nin gerekcelerini siralamama ya da siralamana gerek yok.
-Turkiye cok kotu bir ulke insanlarimiz gercekten cok kotu her haliyle her sinifiyla... O 4 mevsim havasi da kalmadi bu seneden itibaren geleceksen de gec kaldin !!
Keske tum bu soylediklerim koca bir yalan olsa ve bu durumdan dolayi dunyanin en buyuk yalancisi ben olsam...
Burasini hic bilmiyorsun demiyorum ama gelince sanirim 2 yil icerisinde evlenirsin de sen :))
Bu da cok karisik mesele. Senin istedigin bir Nikos Vertis'i ben yillardir burada yasadigim halde tanisma firsati bulamadim ya da hic duymadim.
Ankara'dan selamlar... umarim her sey bekledigin gibi olur !! Yani umarim.
-Suyu mu cikti Isvec'in Ella :))
Ulkeleri degiselim diyecegim ama benim duzenim de burada kurulu. Burayi sectik imkanlar cok diye vs...
Bir de artik o kadar usengec birisi oldum ki, simdi degiselim desek kim burdan kalkip taa oraya gidecek. Bu lanet Ankara'nin guzellikleri(!) bir kenara dursun, koltugumdan kalmak dahi istemiyorum.
Hicbir seyin eski tadi kalmadi guzelim kalmadi..
Gelirsen goruselim istersen yanibir kahve ismarlarim hosgeldin ikrami :))
yok mu senin twitter'in mwitter'in :))

Hayatimakyajla dedi ki...

çok güzel fotoğraglar ama seni takip edemiyorum izleyici kısmında sorun var bakarmısın

bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

Adsız dedi ki...

Ne zaman yazı yazacan sen özledik bee

Adsız dedi ki...

Ellaaaa hani su bilegine dogru fermuarlı pantolonun var ya hani instagramda beyaz çantayla giydigin iste ona bayılıyorum markasını soyler misin bulabilir miyim acaba buralardan oyle bi model

éLLa Çiça dedi ki...

Gina tricot canım