16 Mart 2014 Pazar

Angara'nın bağlarından selam olsun



Hellooo everybodyyyy ! Immm sizz türkler nasıl diyooorr, merhabaaa merhaba. Türkiye çuk kuzel, şiş kebab reallyy delicious, sultan ahmet yess fantastik ahdgshs :p 
Hahaha geldiğimden beri yabancı turistlerden farkım yok, herşey herkes değişik geliyor. Kendi ülkeme yabancılaşmışım, eyvahlar olsun.. Evet gençler artık sizlere daha yakınım, Türkiye'deyim. Heyoooo, artık bütün hediye sepetlerinden, promosyonlardan bana da gönderebilirsiniz sevgili makyaj markaları ve diğerleri. Ahahaha :)) şu bloğun balını bi de biz yiyelim, yıllardır yazıyoruz bi halta yarasın dimi :)

Uzun zamandır nasılsa kimse okumuyor diye yazmıyordum, meğerse millet gizli gizli, sinsi sinsi sessizce girip okuyormuş. Onları gün yüzüne çıkarmanın yolu da ara vermekten geçiyormuş bunu da öğrenmiş oldum. Bu post sizler için gelsin canlar.


Bu pamuk şeker de benim yeğenim, bütün tatlılığını benden aldı. ;) genlerime sağlık. 


Merak edenler için kısa ve hızlı bi şekilde anlatmaya çalışıcam.
Sonunda kavuştum memleketime. Yalnız Ankara İstanbul'dan daha soğukmuş.

Uçaktan iner inmez havaalanında kavga kıyamet koptu.. Havaalanı personeliyle yolcular birbirine girmiş. Heeytt bee geldik işte. Aha dedim işte burası Türkiye.. hoşbulduk Türkiye'm. Karşılama törenim böyleydi. 

Türkiye'ye ne diye geldin diyorlar ya;  her sokak başında bir çiğköftecinin olması bile yeterli bi sebep benim için😜
Geldiğimden beri hunharca lahmacunlara, pidelere, kebaplara, hasret kaldığım herşeye saldırdım bugün. Bi kaç aya kalmaz obez olmazsam iyi.



Hayır bu yakışıklı manitam değil, kardeşim. Boyuna posuna kurban olduğum.

Evet ne diyordum. Hah bi de hava değişimi + yerimi yadırgama derken bir aydır uykusuzum. Sabaha karşı uyuyorum hep, sarhoş gibi dolanıyorum etrafta.
Bi bavul da mont getirdim, soğuk denen bişey yok. Boşa yük etmişim iyimi.

Evimi özledim mi? Özledim galiba. Ama işveç'i hayır.


İlk izlenimler hem olumlu hem de olumsuz. Trafik berbat mesela, kimse kurallara uymuyor. Ehliyetim var ama burda cesaret edipte araba kullanıcağımı pek sanmıyorum, ecelime susarsam belki kullanırım..

Daha bir ay bile olmadı ülkeye döneli ama görüyorum 11 sene uzak kalarak pek bişey kaçırmamışım. Bir gıdım ilerleme olmamış.

Ankara'ya Avrupa'nın en büyük parkını yapıyorlarmış. Ulan siz önce bi kaldırımlardaki çukurları düzeltin..Ulan dedim afedersiniz, böyle de kabayımdır siyaset mevzu bahis olunca. Öhöm.

Yapay göller, bilmem ne bulvarları, teleferikler. Diyorlar ki marmaray yapılmış. Bunların sizin geleceğinize faydası ne? Geçin bunları. Engelliler için doğru dürüst tuvalet var mı? Geçecek zemin var mı? Her yer neden basamak?
Engellilerin bu ülkede yaşamaya hakkı yok zaten, sokağa da çıkmasınlar. Otobüs ve metrolara zaten hiç binmesinler, niye binecekler ki. Park lazım bize park. 

Çocuk arabasıyla yürüyüşe çıkmak bile o kadar zor ki.


Statü farkı gözetip, ben senin üstünüm astınım muhabbeti yapıp insanları aşağılayan sınıf ayrımı yapan hadsizleri hiiiççç demiyorum bile.

Başbakana dahi "sen"diye hitap edilir Avrupa'da,Krallar bile böbürlenmez. Ama Türkiye'de kıytırık kıçı boklu bi müdür ahkam kesiyor millete.

Çocukların, gençlerin devlet tarafından öldürüldüğü bir sistemde yöneltilmekten de ayrıca tiksiniyorum. Ülkemi seviyorum ama sistemin ağzına ediyim afedersiniz.


Türkiye'deki bütün arkadaşlarım tarih tozlu sayfalarında kaybolmuş. Çok yalunuzum. ;/  "Tr şubesi kanka adayları sınavı" yapcam. Kafa dengi Ankaralı hatunları bana başvursun.


Güldüğüme bakmayın genç yaşta bezdim bu hayattan.. Hayatımda köklü değişimler yapmamın da pek bi etkisi olmadı gibi. Tebdil-i mekan gibi ferahlığıno seveyim senin. Gerçi daha yeni geldik dur bakalım ama  İçim kırıştı, çöktü resmen. ruhuma botox yaptırsam canlanır mıyım ki.



Bakalım ilerleyen günlerde biscolata mood'um haklı çıkacak mı? Çıkmazsa Aldığınız para haram ülen size !

Söz veriyorum yine gelicem, beni özlemeye devam edin. Seviyorum sizi. 

İnstagramda daha aktifim oraya gelin. 

İnstagram : ella_stockholm


19 yorum:

fulya. dedi ki...

ahh ankara'm yaa. ne kadar imrendim sana su an anlatamama :) orada olmanin tadini cikar benim yerime de.

ankara'ya iner inmez yasadigin sahne bana tanidik geldi. memleketimizin her zamanki kaosu. hicbir seyin degismediginin kaniti.

2 senedir göremiyorum ankara'yi. bol bol gez, güven park'ta simit ye ve acisiz cig köfte ye benim icin :)

éLLa Çiça dedi ki...

Fulya'cım sen hangi ülkedesin?
O dediklerini hep yapıyorum senin için de yaparım ama çiğköfteyi acılı yesem de olur dimi. Sevgiler

fulya. dedi ki...

ben almanya'dayim, dogma büyüme buraliyim ama kalbim/aklim hep ankara'da :)
sevgiler bizden efenim

UykusuZ dedi ki...

Angara bi türlü sevemedim bu şehri.
Olsun gene hava almışın hasret gidermişin.

Ponti dedi ki...

Hoşgeldiiiin diyeyim buradan da :)

Sen sınava zor sorudan başlamışsın, İstanbul olsa gene alışılırdı bir nebze ama Ankara... Ülkenin bütün gerginliğini en çok omuzlarında taşıyan şehir.
İkimizde belki bir gün severiz Ankarayı.

İyi tarafından bakarsak yaz geliyor serin serin daha sevilesi oluyor sanki.

the bircan dedi ki...

her kare bırbırınden güzel*-*

Durucayaşamak-Eda dedi ki...

yüreğine sağlık hoşgeldin türkiyeye:)))hoşgeldin karmaşaya,hoşgeldin tahammülsüzlüğe..daha devam eder gider bu liste.yazdıkların kelimesi kelimesine bu kadar mı doğru olabilir.kalemine de sağlık!aman devlet dairelerine işin falan düşmesin yandın bittin o zaman.o ona o öbürüne öbüre diğerine diye uzar gider bu liste aman diyeyim..

Bir İnce Ses dedi ki...

eee hoş gelmişsin o zaman :)

Lulu dedi ki...

canım hoşgeldin, ben de üç senedir Ankara'dayım, bu sene biraz daha yumuşak geçen bir kış var, alışmak daha kolay:) Ama Avrupa'da yıllarca yaşadığın için bütün düzensizlikler karşısında şaşıracağını düşünüyorum, biraz zorlayabilir seni, zira 11 senede biz medeniyet anlamında pek bir yol katedemedik malesef:( Alışma sürecini vs yaz, hatta her konuda daha çok yaz, yazılarını özledim

36buçuk ayakkabı numaralı kız dedi ki...

ya ben ankaraya gelin gitcektim yaaa :( bi kere daha soğudum vallahi :D ay ben ağlamayayım da kimler ağlasın :P

neyse amaaan ülkene evine toprağına hoşgeldin :* :*

Nilgün Komar dedi ki...

hoşgeldin

éLLa Çiça dedi ki...

*Uykusuz gurbete gidince köye bile gitsen cennet geliyor. Özlüyorsun çünkü. Tabi bi izmir bi bodrum bi istanbul gibi olmuyor :)

*ponti hoşbulduk tatlım, doğru söylüyorsun canım, ama olsun havalar güzel en azından işveç'te lapa lapa kar yapıyormuş şuan :)

*the bircan tşkler efenim :)




éLLa Çiça dedi ki...

*Durucayaşamak-eda hoşbuldum sağol :) devlet dairelerine yolum düştü dediğin gibi oldu aynen. Hani bi atasözü vardır ya "it ite buyurur, itte kuyruğuna " diye haha :))) işte ondan.
Yine de seviyorum ben ya memleketimi

*bir ince ses hoşbulduk sağol :)

* Lulu'cum çok tşkler tatlım sağol :) daha sık yazmaya çalışırım. Alışma evresi biraz zaman evet ama yine de güzel ya ülkemiz, iyi olan şeyler de çok mesela hava koşulları. Ki bu durum insan psikolojisinde bayağı etkili oluyor. İçi açılıyor insanın.

* 36 buçuk ayakkabı giyen kız :)) nickin uzun biraz yazamadım. Hangi şehirde yaşadığını bilmiyorum ama bu saydıklarım sadece Ankara'ya has değil aslında :) güzel yanları da var, sen gel yine de .

* nilgün komar hoşbuldum :) tşkler




donkisot dedi ki...

hoş geldin Ankara da değişmeyen şey belediye başkanı ve icraatları tabii dediğin gibi fişkiye ve çirkin şeyler yapmaktan kaldırım yapamıyor kendisi :) yine de Ankara güzeldir Ankara candır yaaww hoşgelmnişsin

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

İnsanın ait olduğu yerde olması çok iyi bir durum ya :))

Adsız dedi ki...

Aaaah ah ben de ankardan istanbula gelin gittim :( burda hic arkadasim yok cok yalnizim cok :'( lutfen benim icin bol bol aoc dondurmasi ve catlayana kadar kumrulardaki apikoglundan cigkofte ye uhuhu :'(

Bloglar Yarışıyor, Siz de Katılabilirsiniz dedi ki...

Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
Tel: +90212 330 9707


kendi modaniz dedi ki...

kadın giyim,elbise,
abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,
bayan giyim,etek,
elbise,moda,
marka,trend,
viskon,vizon,

Büşra Erdoğan dedi ki...

Merhaba güzel bir yazı olmuş :) Bu arada bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım.Bana da beklerim :)

http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/