2 Nisan 2014 Çarşamba

Favori rujlarım



1. Maybelline Newyork 315 rich plum iddialı olmayı sevenler için çok çekici bir renk. Ama normalde fotoğrafta olduğundan daha koyu duruyor ona göre.


2. Maxfactor 825 pink brandy, yıllardır kullanmaktan bıkmadığım, bittikçe yenisini aldığım turuncu ve pembe karışımı harika bir coral ruj.


3. Mac ruby woo , klasik kırmızının en güzeli, en seksisi ama gel gör ki çok mat ve çok kuru. Dudakları da kurutuyor. Yine de kırmızısı bi şahane olduğu için lipbalmlarla kuruluğunu önleyebiliriz. Bu kırmızısı için bu çabaya değer.


4. Mac fanfare , foto efektleriyle oynadığım için tam rengi ortaya çıkmamış ama harika bir pembesi var. Ve ruby gibi mat ve kuru değil nemli bir ruj. Doğallıktan yanaydanız bu pembiş ruj tam size göre.

Hepsi daha fazlası için ya beklemede kalın ya da instagram hesabıma bir uğrayın. 

İnstagram: ella_stockholm

12 yorum:

SihirliGünlük dedi ki...

Valla hepsi süper gözüküyor :)

éLLa Çiça dedi ki...

Tşk canım

ukash ankara dedi ki...

hepsi birbirinden güzel

balböcükleri dedi ki...

Mac in rebel i de benden tavsiyedir

Alina Herrera dedi ki...

Thos are amazing lip colours! I wish I could pull off reddish colours, but my lips are too narrow :(

Also, you have a great blog, I'd appreciate if youd check out mine!
http://alinaalamode.blogspot.com/

viva makyaj dedi ki...

Fanfare rujunu bende merak ediyorum,yine countere gidince mutlaka deneyecegim, senin dudaklarda cok güzel ama masallah :)

Adsız dedi ki...

Ella, neden yazmıyorsun artık? :/

esra dedi ki...

selam bu yorumu ne zaman görürsün bilmiyorum ama en son postunu taa nisanda girmişsin.
çok çok eski takipçindim araya zaman girdi ama yine buldum.
üniversiteden mezun olup iğrenç sınavlarla boğyulup kuzeye daha kuzeye yerleşsem diye hayal kurarken aklıma geldin :)
nasıl gidiyor hala isveç te misin?

Leyla Akcay dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlarım.
Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. http://beyazlimon.blogspot.com/
Teşekkürler.

Yemek tarifleri dedi ki...

süper bende istiyorum

éLLa Çiça dedi ki...

Merhaba esra , yokluğumu farkeden birilerinin olması mutlu ediyor beni :) Türkiye'ye kesin dönüş yaptım. Artık isveçte değilim :)

éLLa Çiça dedi ki...

İçimden gelmiyor be adsız :(