22 Ekim 2014 Çarşamba

Canlar

Özlediniz mi beni? 

9 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

nerlerdeydin bende seyrek geldim buralara ama hadi kopmayalım blog can dır
blogger canandır :)

éLLa Çiça dedi ki...

Ah aah nerde o eski bloggerlar :( tadı kaçmış buraların be canım

Hamiyet Akan dedi ki...

Sen nirelerdeydin ösledim tabiki :))

éLLa Çiça dedi ki...

Aaa Hamiyet ben de seni ve bana akide şekeri demeni özledimmm😘

melodram dedi ki...

Özlenmez mi.
Kaybolan her blogger buranın tadını biraz biraz kaçırıyor. Eski bloggerlar kaybolmasın, ella hiç gitmesin.:(

SihirliGünlük dedi ki...

Ben instagramda hep görüyorum seni buralara bende pek sık uğramıyorum artık ..

kaslihan dedi ki...

Lütfen daha fazla post ;)

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Evet yaaa, bence daha sık yazmalısın :)

Adsız dedi ki...

evet özledik ama yazmıyorsun :)