30 Temmuz 2009 Perşembe

Losyonlar..


Gezindigim bir cok blogta benim gibi bakim urunlerine merakli blogculara rastladim. Ve paylastiklari seyler gercekten cok hosuma gitti. Daha evvelde blogcu uzantili bir cok blog sayfasi acmistim ama bakim urunlerimi tanitmak hic aklima gelmemisti.. Ki ben de ciddi bir alisveris hastasiyimdir..
Bu gunden itibaren cok sIk olmasa da ( sIkILgan bir yapim var ihmal edebilirim) sizlere elimde bulunan urunleri tanicagim.. Daha önce parfumlerimi eklemistim ama o sayilmaz.. $imdi de bi kac vucud losyonu ekleyelim bakalim.. alelacele ekliycem onlari daha sonrakileri daha detayli sekilde anlatirim..





Bir kismi da banyodaydi ama bugun cok yorgunum kalkip getirmeye usendim..


Biliyorsunuz ki her cilt tipine uygun losyonlar var. Vucud losyonlari ve gunes kremleri nem kaybina karsi cildi nemlendirir. Özellikle banyo sonrasi cildimizin sabun yuzunden kurumasi nedeniyle tenimiz kuru oluyor ve dolayisiyla gerinlesebiliyor, bunun sonuncunda da vucutta catlaklar olusabiliyor.


Bu yuzden losyon kullanmanizi tavsiye ederim böylece cildiniz daha canli, daha fresh ve daha hijyenik grunecektir..


Nasıl göründüğünüz kadar, nasil koktugunuz da önem tasir. ... Bu nedenle vücut losyonu hatta el kremi alirken bile aromali olanini secmek, yaz aylarında daha akillica olucaktir...Aromali losyonlarimi da ilerleyen gunlerde paylasacagim sizlerle.


Mis kokulu gunler dilerim.. adios ben kacios :p


Biri odamdaki canavari durdursuuunnnnnnnnn

Evet kesinlikle abartmiyorum, I$Ik hiziyla sanki odam da dönup duran bir tazmanya canavari ya da nasil desem freni patlamis kamyon var gürüldeyip duran.. Benim uysal, sakin, kiymetli bilgisayarima nazar degdi galiba.. Hic böyle olmazdi.. Son cd yukleme basarisizligindan sonra inanilmaz derece de bögürmeye basladi bilgisayarim. O kadar ki gurultusunden oturup yazmaya konsantre olamiyorum, o cok sevdigim dizileri internetten reklamsiz izleme keyfine varamiyorum...

Bil hal caresini bilen varsa beri gelsin lütfen.. Yoksa bu gürül gürül gürüldeyen canavar beni de icine kapacak..

smile :P




Umut varsa gülümse (:

offf pofff afra tafra


i$te problem

evde problem

her yerde problemmmm

OooOOoofffffffffff yetttiiii beeeeeeee, salon kadini cizgimden kayacam $imdi haaaaaaaaa


29 Temmuz 2009 Çarşamba

Vampirle a$k..

Gecirdigim monoton yaz aylarina biraz daha renk katmak amacli kitaplara gömuldum :)
Bunlardan birisi de $u yeri gögu sarsan, dunyanin hayran kaldigi twilight filminin 2. kitap serisi New Moon (yeni ay) . Yazari Stephenie Meyer. Kitap 4 ciltten olusmakta.
Kitabin filmi kasim ayinda sinemalara giriyor. Isvecce cevirisinde adi "sesini duydugum zaman" diye geciyor.
Kan emici bir vampirle siradan bir insanin arasinda yasanan buyuk a$ki anlatan bu kitap gercekten cok akici ve surukleyici bir kitap. Fantastik olmasinin yani sira, kitabin icinde aradiginiz her seyi bulabilirsiniz ( ask, heyecan , aksiyon, drama, kismen komedi ) ..
Okumanizi siddetle tavsiye ediyorum..




Not : hmm bu arada ablamin dugununu canli canli internetten izledim.. benim adima uzulenlere bildirmek istedim ;)

28 Temmuz 2009 Salı

A$iri parfüm sIkmak depresyon belirtisi (imi$)

HanimLaaar, fazla parfüm sIkmanin depresyon belirtisi oldugunu biliyor muydunuz?
Uzulmeyin ben de bilmiyordum :)
Arastirmacilar depresyon sirasinda kadinlarin koku alma hissinde azalma oldugunu aciklamis.. Ve asiri derece parfum kullanmanin bir sorunun isareti oldugunu ileri surmu$.. yapilan arastirmalarda bazi hastalıkların vücuttaki antikorların koku alma sistemine karsi saldırıya gecmesine yol actigi belirtilmis..
PROFESÖR Yehuda Shoenfeld “Bilimsel bulgularımıza göre depresyondaki kadınlar koku duyularını da kaybediyor ve bu durumu telafi etmek için daha fazla parfüm kullanıyor” demi$ ve Koku testiyle depresyonun saptanabilecegini de belirtti. Arastirmacilar depresyondaki insanlarin aromaterapiye olumlu yanıt verdigini ve bazı kokuların depresyonun etkilerini azaltabildigini kaydetmis.


mi$, mI$, mu$.....


Valla ben profosörlerin yalancisiyim.. Ama gercekten dogruysa ben buyuk capli bir depresyon ya$iyorum demektir :) cunku cok parfum kullanirim ve bundan zevk duyarim.. Allah sonumu hayir etsin..






27 Temmuz 2009 Pazartesi

Browni ( aglayan kek hemide cikolatali ) made in éLLa



Ecnebicesi browni, turkcesi aglayan kek olan pastayi resimde gördugunuz üzre hüngür hüngür aglattim cikolata damlaciklarina boguldu kekim ucundan da yemisim tuh cikmis resimde Neyse az laf cok is diyek tarife gecek..






Malzemeler:






3 adet yumurta



1 su bardagi seker



1 su bardagi siviyag



1 su bardagi süt



1 paket kabartma tozu



Aldigi kadar un



Kakao (reni koyulasincaya kadar atin,4-5 tatli kasigi )



1 paket vanilya



uzerine de bir tutam hindistan cevizi ( istege bagli)






Hazirlanisi:






yumurtalari bir kaba kirin, uzerine sekeri ilavi edip iyice cirpin.. (Ta ki yumurtalar köpurunceye kadar) daha zora uzerine sutu, yagi ilave edin cirpin.Ardindan aldigi kadar unu, kakaoyu, vanilyayi, kabartma tozunu ilave edip yine cirpin.. Ama kek hamurunu fazla kati yapmayin epey cIvIk ( aki$kan) olsun cunku ne kadar akiskan olursa kek o kadar guzel kabarir.






Yaglanmis borcama kek harcini dökun, önceden isitilmis 200 derecelik firinda önce altini sora ustunu pisirin






gelelim sosuna:






esasinda eskiden sosunu kendim hazirliyordum. Biraz sut, icine pudra sekeri, kakao,vanilya, bi cay kasigi margarinle guzel bi cikolata sosu elde ediyordum ama devir degisti her sey basitlesti.. her seyin haziri cikti.Keklerin uzeri icin satilan cikolatalar var veya siz bildiginiz normal findiksiz cikolata alirsaniz ( milka gibi) daha basit olur. yapmaniz gereken sey birazcik sutun ( bir cay bardagi gibi) icine cikolatayi atip kisik ateste eritmek. Ve pisen kekimizi kestikten sonra uzerne sosu dökmek olucak



Afiyet olsun ;)

Gel vatandass islim kebabina geel :p




Malzemeler:

1,5kg ince uzun patlıcan
4-5 adet çarliston biber, irice doğranmış
3-4 adet küçük domates
köfte için:
yarım kg kıyma
1 yumurta
1 kuru soğan
2-3 diş sarımsak
2-3 dilim ekmek içi (fırında kurutulup rondoda çekilmiş)
tuz
karabiber
(pratiklik acisindan köfte harciylada yapabilirsiniz köfteleri)
Hazırlanisı:

Patlıcanların kabuklarının bir kısmını ortadan kesin, böylece diğer dilimlerken kenarlarında çizgiler kalsın. Boylamasina dograyin.Dilimleri tuzlayın veya tuzlu suda bekletin.
Bu arada köfteyi hazırlayın. Köfte harcındaki tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun. Harçtan yumurtadan biraz küçük parçalar koparıp yuvarlayın.Bu arada patlicanlari siviyagda kizartin. Köfteleride kizartabilirsiniz önceden ama ben kizartmadan yemegi sonradan zaten firinda pisirecegim icin gerek görmedim.






kizartma islemi bittikten sora, boylamasina dograyip kizarttigimiz patlicanlardan bir dilim alim icine köfteyi alacak sekilde sarma sarar gibi sarin, daha sora resimde göruldugu gibi uzerine domates ve yesil bir parcaciklarini koyun ve kürdanla tutturun. Bor cama veya firin kasesine yerlestirin. Sosu olarakta bir miktar sicak suyu bir kap icine alip icine salca koyup özeyin ( yani karistirin) tuz ilave edin icine, istege bagli baharat ekleyin ( kirmizi pul biber gibi) , sarimsakta rendeleyebilirsiniz. hazirladiginiz karisimi patlicanlarin uzerinde gezdirin ve önceden isitilmis 200-250 derecelik firina surun..



firinin izgara kismini pismeye yakin siralarda acarsaniz köz tadini yakamis olursunuz..Afiyet bal seker olsun :) yanina pirinc pilavini tavsiye ederim. ben o gun yetistirememistim siz yapin :)

Mevlana - Etme [Yilmaz Erdogan seslendiriyor]

24 Temmuz 2009 Cuma

Tezat bir harmoni..


yazmak istiyorum..yazarak susmak..
kendimce susmak, baskalarinca konusmak..
cok sey istiyorum..cok...


defolmak !
yok olmak !
düslerimin üzerine bi yorgan örtüp uykuya yatiracagim..
uyutacagim evreni..
uyuyacagim..


peehh !

Zamana birakmak...
bén zamani biraktim !

Gelin Olmu$ gidiyorsun




"Ne de guzel olmussundur beyazlar icinde sen.. "

Bitanecik ablam, bana en yakin olanim, en cok benzeyenim.. Yeni bir hayata adim adiyorsun bugün.. Dunya evine giriyorsun..
Hayatinin bundan sonrasi yureginin guzelligi gibi gecsin.. O gul yuzun hic solmasin..
Vardigin yerlerde agzin tatli olsun..
Hayat o guzel yuregine hic aci degdirmesin..




Eminim cok yakismistir sana gelinlik..Bugun yaninda olabilmeyi , seni o beyazlar icerisinde görmeyi cok istedim.. hayatimda hic bir seyi bu kadar istememistim. ama olmadi, olamadi.. Uzaklarda olsam da yuregim hep yaninda olacak...
Birlikte gecen onca senemiz, cocuklugumuz boyunca kâh agladik, kâh güldük..
Kâh bir birimizi yedik.. :) Inatlastik, kavga ettik, ama en önemlisi sevdik biz, bir hayati paylastik..




$imdi hayatinin geri kalanini sevdigin adamla paylasmaya basliyacaksin, Allah ikinizinde mutlulugunu daim etsin.. En kötu gununuz dugun gununuz gibi olsun.. Bir birinize olan sayginiz, sevginiz hep taze kalsin.. Mutlu bir yuva diliyorum Rabbimden ikinize de..


Daha söylenecek o kadar cok dua ve dilek var ki hakettigin sigdiramiyorum cumlelere..
Uzakta da olsa seni seven bir kardesin oldugunu unutma...
Gelinlerin en guzeli Seni cok seviyorum..

" Gelin olmus gidiyorsun,
Bana veda ediyorsun
Sakin aglama diyorsun
Aglamamak elde degil.. "
cengiz Kurtoglu - gelin olmus gidiyorsun..

23 Temmuz 2009 Perşembe

22 Temmuz 2009 Çarşamba

belkiiiiiiiiiiiiiii



Belki bugün,
belki yarin ansizin tutacaktim ellerinden...


zaman hizla ilerliyor


Zaman geciyor..


Imkansiz gibi hissedilse de.. Her saniye ilerleyen saat tik-taklari damarimda dolasan kan damlalarinin sesiymis gibi.. Zaman hizla ilerliyor, bazen hizli bazen yavas ama yine de ilerliyor..


En azindan benim icin..
Gecen her saniye aleyhime isliyor, elinden is gelmez acizler gibi durup beklemekten baska care yok...

21 Temmuz 2009 Salı

Ertelenmis hayat..


Ertelenmi$ hayatti benimkisi.. Yine ertelendi her $ey.. Umutlar tukeniyor.



Sen umudunu kaybetmek nedir bilir misin blog?
Resim Ekle
Susuyorum nereye kadar susulacaksa oraya kadar.. Ertelemelerin nihayete erdigi gün, cözulur belki bu lâl dilim..


Yarim yarina yarin kadar yakin.. Yarim yarina kavusuncaya dek hosca-kal..




Uyku time , adios..

20 Temmuz 2009 Pazartesi

hobaaa



Ic sesimin bi turlu susmak bilmedigi su zamanlarda, sadece uyumak veya bagira bagira sarki söylemek geliyor icimden.. Sözleri damar , ritmi oynak bi sey yansitabilir sanirim beni.. Tezatligimi muzige de yansitiyorum ise bak.

Yarin buyuk gun, kendimi ne kadar oyalarsam o kadar kâr .. Sacmala sacmalayabildigin kadar bakalim éLLa .

hobaaaaaa

19 Temmuz 2009 Pazar

Melekler..


Gece basladi yine.. Gece hüzünlü..
Melekler indi yer yuzune..
Hayatimin dönüm noktasi olacak bu hafta..
Yarabbim dilerim müjdeli haberlerinle gelirler bas ucuma Meleklerin ..
Umutsuzlara umut, mutsuzlara mutluluk getirmeleri dilegiyle..

Güzel bir dua. Türkçe. Bir kaç dakikanızı ayırın.




Allahım! Senden bizim, inanan kardeşlerimizin ve topyekün insanların kalblerini, imana, İslam'a, Kur'an'a, ihsan duygusuna ve Peygamberimiz vasıtasıyla bize gönderdiğin bütün hakîkatlere tastamam açmanı diliyoruz.



Rabbimiz! Nezd-i ulûhiyetinden göndereceğin nurlarla gönüllerimizi aydınlat.. sadırlarımıza, sînelerimize inşirah sal.. Sen Settâru'l-uyûbsun; hata, kusur, günah ve isyan olarak bizden ne sâdır olmuşsa Sen onları da setreyle.. aczimizi, fakrımızı şefâatçi yapıp yüce dergâhına iltica ediyoruz; ne olur, merhamet et ve işlerimizi kolay hale getir.. dostlarına karşı olan muameleni bizden de esirgeme ve bizim sîmalarımızı da ağart.. kalblerimizi topyekün islerden, paslardan, küçük-büyük bütün virüs ve mikroplardan arındır.. kabirlerimizi Cennet bahçeleri gibi pür-nur eyle.. bilerek ya da bilmeyerek içine düştüğümüz hatalarımızı, günahlarımızı mağfiret buyur ve tekrar onlara bulaşmak sûretiyle içimizin kirlenmesine müsaade etme!. Senden hayr u hasenât istikametindeki bütün dilek ve maksatlarımızı gerçekleştirmeni niyaz ediyoruz.


Ey sürpriz lütufların sahibi, Ulu Sultanımız! Bizi endişe edip korktuğumuz hususlardan da emîn eyle! Yâ Erhamerrâhimîn ve Yâ Ekremelekremîn! Bizim, anne-babalarımızın, onların anne-babalarının, bize önderlik ve kılavuzluk yapan büyüklerimizin, bir harf bile olsa kendilerinden istifade ettiğimiz muallimlerimizin, hocalarımızın, onların hocalarının, sevdiklerimizin, sevenlerimizin, içinde neş'et ettiğimiz beldedeki insanların, milletimiz fertlerinin, kadın-erkek arkadaşlarımızın, dostlarımızın, kardeşlerimizin.. bize karşı hep civanmertçe davrananların.. inanan kardeşlerimizin.. hayır dualarında unutmayıp her zaman bizi de yâd edenlerin.. üzerimizde hakkı bulunan kimselerin.. kıymetli nasihatleriyle bize bekâ desenli sâlihatın yollarını gösterenlerin... ve bütün ümmet-i Muhammed'in günahlarını bağışla! Ey ihsanları bitmek tükenmek bilmeyen ve kullarını lütuf sağanaklarıyla sırılsıklam hale getiren Yüceler Yücesi Rabbimiz! Ne kadar belâ, musîbet ve hastalık varsa, Sen bizi, onların tamamından muhafaza buyur!




Rabbimiz! Duamızın sonunda Sana olan minnet ve şükran hislerimizi bir kere daha tekrarlıyor, Rasûl-ü zîşânı, âlini, ashabını bir kez daha salavâtlarla anıyor ve dualarımızı kabul buyurmanı istirham ediyoruz. Ne olur, bizleri dualarına icabet edilmeyen mahrumlardan eyleme! Amin .




[ Mirac kandiliniz mubarek olsun..]

18 Temmuz 2009 Cumartesi

Uykucu hatun






Yarabbi nedir bu halet-i ruhiyem.. ? Biraksinlar beni 24 saat uyuyum diyorum.. Bir halsizlik bir yorgunluk, nedir bu uzerime cökmus rehavet anlamadim ki.. Aynaya baktigimda mahmur mahmur bakan pörtlek gözlu daginik sacli bir cadi görmekten sIkILdIm.. bunlara ragmen icimden hic bi sey yapmak gelmiyor.


Biri kafama vursa da bi sene ayilmasam diyorum bazen. Bu yaziyi yazarken bile klavyeye dusecek simdi basim. Sallaniyorum resmen. Ayiliyim diye ictigim red-bullarin haddi hesabi yok. Kafein bagimlisi olmazsam iyidir. Acaba diyorum depresyona mi giriyorum :S offf.


Bu böyle olmayacak bi kac saat kestirsem iyi olacak.


Uyuyorum, uyuyorummmm gunler cabuk gecsin diyeee...

15 Temmuz 2009 Çarşamba

Bakim reyonu ;p Yaz'a özel parfumler






Eyvah Eyvah bakim reyonumuzu bo$ birakmi$iz.. Eeee normaldir bakimla pek alakam kalmadi ki, dagittim kendimi :) deli gibi alisveris yapip her cikan makyaj ve bakim urunlerini alsam da uygulamaya useniyorum.. Haliyle tadim olmadigindan sizinle de payla$madim.. Ama bugunden itibaren paylasmaya gayret gösterecegim.

Bugun parfum tavsiyelerinde bulunabilirim sizlere. Uzun zamandir hatta bu yasima kadar kendime has kendime özgu beni anlatan bir koku aradim durdum, denemedigim parfum kalmadi, hala da denemeye devam ediyorum gerci :) Surekli ve severek kullandigim 'Burbery weekend" in haricinde ömur boyu kokum olmaya aday bir parfum daha buldum ; ' Bvlgari Omnia Green Jade ' ..


i$te favori parfumum Bvlgari Omnia Green Jade, gercekten harika bir koku, ustelikte cok kalici. Icerigindeki cicek, baharat ve bitki kokulariyla muhtesem bir parfum.. Ne cok sekersi, ne cok agir , olmasi gerektigi gibi kadinsi, seksi, masum bir koku. Insana bahar ferahligini ve dag esintisini animsatiyor. Kokunun insan hayatinda gercekten cok buyuk bi önemi var, bazen daha önce duymus oldugunuz bir koku, ilerki zamanlarda hafizanin derinliklerinde kaybolmus, unutulmus guzel bir aniyi hatirlatabiliyor. Sizde kokumla animsaniyim, öyle bir kokum olsun ki insanlar bu kokuyu hissettiginde iste bu ...'nin kokusu diyebilsin diyenlerdenseniz tavsiyelerime kulak verin derim ben :)




Seceneklerimiz bunlarla sInIrLI degil, yaza özel hafif ayni zamanda da hos bir koku isteyenlere yeni aldigim ' DKNY ( donna karan new york ) Be delicious u tavsiye ederim. DKNY'nin yeni serilerinden iki cesit elma kokusunu andiran cok cici parfumleri var. Oldukca ferah ve lezzetli bir koku bir deneyin derim ben ;)








Biraz daha yogun ve daha fazla kadinsi bir koku arayanlara da Hugo boss ve amor'u tavsiye edebilirim.. Mis kokulu gunler dilerim hepinize ..

Aman Allah'im i$kolik oluyorum :S



Aman Allah'im ben galiba i$kolik oldum :S

Son gunlerde hatta aylarda is yerinde fazla kaptiriyorum kendimi ve mola almaksizin durmaksizin calisiyorum. Kendimi böyle hirpalayarak neyin acisini cikariyorum bilmem :) Hayir yani bayilmiyorum da calisirken ama icimdeki dürtüler öyle bir dürtüyor ki nefersizler kendime engel olamiyorum. Kendimi daha fazla kaptirmadan ve gercek anlamda bir iskolik olmadan yillik iznime ayrilsam iyi olacak. Yoksa hayatimin her alaninda icimdeki bu bi seyler yapmak zorunda oldugum hissi tez zaman da beni tahtali köye yollayacak..

Bu kadar strese kim dayanir.?
Molasiz calismak bi gun tamamen durmaya, en azindan tukenmislige yol acabilir. Bu yuzden tamamen durmamak icin arada kisa ya da uzun molalar vermekte yarar var. I$kolik oldugumuz zaman mola zaman kaybi gibi gelebiliyor. Ama bana göre islevsel bir yasamda kisa vade de zaman kaybi getirse de uzun soluklu molalarda kazanc getirebilir.Ayrica bu molalar icin sadece bedensel yorgunluk gerekmiyor, zihinsel olarak yorgunlukta da kendimize zaman ayirmamiz gerektigini dusunuyorum.



Ben bunlari yasadim ve farkettim ki yasadigim bu stresli hayat gunden gune sagligima zarar veriyor. Siz siz olun hayatin hizina akisina kendinizi kaptirip, tuketmeyin benliginizi ;) Bir gun tamamen durmamak icin durun..

14 Temmuz 2009 Salı

gemi gezisi





Günaydinlar..Bugün pek fazla yazacak havamda degilim. Firsattan istifade haftasonu kacamagimdan yakaladigim kareleri paylasayim dedim sizlerle. 22 saatlik isvec-finlandiya gemi gezimden objektifime takilan hos manzara resimleri oldu. Bir cogunu isvec'e dönerken cektigim icin resimler Stockholm agirlikli. iyi seyirler :p