31 Mayıs 2010 Pazartesi

Felekten bir gece arakladik... Efkâr dagittik


Avrupa'da yasiyor olmasina ragmen hala eski kafali olmayi basarabilen, gelenekci, hatta varo$ kac kisi daha vardir acaba benden baska.. $imdi birine daha hic kimseyle öpusmedim desem, hadi lan ordan der. Turkan $oray'in kanunlari olurda , èLLa'nin kanunlari olamaz mi yani :p öyle gece hayatim falan da yoktur. diskolarin, barlarin yolunu bilmem. Ama son gunlerde bildiginiz gibi moralmanim sifir. Hem kafa dagitmak adina, hem de kuzenin mezuniyeti ve arkadasin dogum gunu bahanesiyle cuma gecesi disari ciktik, gayet nezih bir türkü bar'a gittik.. (Sade giyindim, canim sIkkIn olunca suslenmeye useniyorum. )



6 kisiydik, bunlardan biri cücük kadar olsa da sirf er kisidir diye basimiza dikilen badigardimizdi.. Ya$i henuz 17 ama bir görseniz cocuktaki karizmayi yakisikliligi tum kizlar simdiden etrafinda pervane.. Butun gece yaptigi sebekliklerle hepimizin keyfini yerine getirdi..


Doldur meyhaneci bir daha doldur
Be$ lira borc aldim paraliyim beennn..

Niyetim seytanin bacagini kirip bir sise sarabi devirmekti ama ne mumkun.. iki yudumda nakavt oldum, igrenc ötesi bir seydi icemedim.. Sarhos olup dertlerimi kisa sureligine de unutmak hayal oldu yani.. Hal böyle olunca zift gibi bir cayla kafa demlemeye calistim ben de..
Kafayi bulunca ne tur tepkiler verecegimi hep merak etmisimdir. Kimini gulme krizine girer, kimi hungur hungur aglar ya, ben ne yapardim acaba? kesin babam gibi " ben kimin tavuguna kI$ didim" diye isyan ederdim herhalde.. neler olucagini bir gun deneyip görucem.( sisstt annem duymasin..)




Yemekler guzeldi guzel olmasina ama benim siparis ettigim alinazik, naziklikten cikmis yontulmus alikaba olmus gibiydi.. alinaziktan baska her seye benziyordu, musakkadan farki yoktu.



Maalesef isvec'te cok fazla turk olmadigi icin bu tarz mekanlarda yok denecek kadar az, hatta turku bar hic yok.. Bu yuzden isot'un mistik atmosferi beni cok etkiledi, kendimi memlekette gibi hissettim.




Giri$teki semaver beni nerelere göturdu bi bilseniz. Ahh ahh.




Mekanin adi isot olunca biz böyle dogu kulturun daha yogunlukta oldugu hatta sira gecesi falan yapilan bir yer bekliyorduk - ki dekorasyonda bu yöndeydi- , ama calinan turkuler tamamen ege yöresine , yunan ellerine özgu turkulerdi. istek yapilmadigi surece doguya gidilmedi pek.

Sahnede kari-koca bir cift vardi, cok sicak kanli insanlardi...


istek parca olarak benim icin anlami buyuk olan ' bahcede yesil cinar'i peceteye yazdim yolladim.. Videosunu ekleyim dedim anam agladi, tum gun pc'yi acik biraktim dolmasi icin, tam bitti derken error vermis cok uzuldum.. kendi sesimde vardi videoda, neyse saglik olsun.. Bunla idare edin.

yedik, ictik, efkâr dagittik, sohbet ettik, turkuler söyledik..

O gece de böylece bitti.

Israil, Türk Yardim gemisine Saldirdi. Ölu sayisi 16'ya yukseldi

(MAİDE SURESİ / 51)Yahudiler: "Allah'ın eli sıkıdır" dediler. Onların elleri bağlandı ve söylediklerinden dolayı lanetlendiler. Hayır; O'nun iki eli açıktır, nasıl dilerse infak eder. Andolsun, Rabbinden sana indirilen, onlardan çoğunun taşkınlıklarını ve inkârlarını arttıracaktır. Biz de onların arasına kıyamet gününe kadar sürecek düşmanlık ve kin salıverdik. Onlar ne zaman savaş amacıyla bir ateş alevlendirdilerse Allah onu söndürmüştür. Yeryüzünde bozgunculuğa çalışırlar. Allah ise bozguncuları sevmez.


$ehitlerimize Allah'tan binlerce rahmet diliyorum..

Kelimeler kifayetsiz kaldi, alintilara sigindim.. buraya bi TIK lutfen.

27 Mayıs 2010 Perşembe

Lost Lost diye nicesine sarilanlar cikin artik mateminizden..!



Selam minno$larim..
Bu minnos lafida evcilik oyunundaki Kendi'den takildi agzima. Guzel olan her seyi minno$ diye isimlendiriyor kendileri.. Ne komik lan Kendi diye isim mi olurmus... 'Kendine gel kendine Kendi'.. 'Kendi kendi icin yasar', 'Kendi kendi kendine guler'.. Ikilemeleri gec uclemeler oluyor bu isimle, tekerleme gibi. Bu tarz programlari pek sevmem ama blogIr sayesinde hic duymadigim bilmedigim seyleri o kadar cok duyuyorum ki, merakima yenik dusup gidip bakiyorum. Bu blogIr beni fena halde bozuyor. Ne idüm ne oldum? daha da önemlisi ne olacagim demek gerek dimi.. ( ne kadar iradesiz bir insan misim ben meger.) Sonumuz hayir ola..

Ya ayrica bi yazinin giris kisminin icine ancak bu kadar edilirdi.. O zaman edebi kurallari daha fazla katletmemek adina gelisme kismini girise yarasir, munasip bir konuyla basgöz edelim.. Tv dedik madem, bi konuya deginmeden edemeyecegim. Cok fazla blog izlemiyorum, o yuzden dogru durust yeni yazi ekleyenlere rastlayamiyorum . Bazen sIkIldIgIm bunaldigim anlar oluyor, yeniliyorum kumanda panelimi hatta yenilemekten tu$lar zülep oldu, mause yalama oldu o derece. Sonra bi bakiyorum hoooop Lost'tan bahsetmisler..Acayip hayalkirikligina ugruyorum, bekle bekle yaza yaza ne oldugu hakkinda hic bir fikrin olamayan diziyi anlatsinlar. Inanilir gibi degil. (Telas etmeyin final hakkinda yorum yazip daha fazla insanlari baymaya niyetim yok..)
Sevgili blog cemiyeti gözunuzun yagini yiyyim artik $u lost denen dizi hakkinda yazmayi birakin. Resmen herkes yas matem icerisinde, sanki bir yakinini bir akrabasini, sevgilisini kaybetmis gibi karalar baglamis " vaayy Lost'um, can dostum " diye agitlar yakiyor.. Bu kadar mi muhimdi bu dizi? anlam veremiyorum, belki de ben hic izlemedigim icin bu kadar abartilmasi tuhaf geliyordur bana ama en nihayetinde bir kurgu bu, gercekdi$i bi dizi, ne kadar önemli olabilir ki?.. Hayata dönun gencler.. Ve bana Lost izlemedim diye uzaydan gelmis muamelesi yapmayin lutfen. Hele bazilari var ki izlemiyorum dedigim zaman , sanki tiksinc bir seye bakar gibi burun kivirip " ayy lost nedir bilmiyor bu yahu, cahil " diye yermiyor mu iste o an deliriyorum. Dizi izleyerek kulturlu ve modern olunsaydi, ev hanimlari profosör olurdu.



Laf lafi acti asil mevzudan uzaklastim.. Dunden bahsedecektim birazcik, ilerde baktigimda animsayim diye.

Kuzen mezuniyeti serefine yemege cikardi beni, pizza hut'a gittik. En uzak ve en sakin olan merkezine gideriz hep, orayi bizim mekanimiz ilan ettik zaten..
Keyifli bir sohbet, bol dedikodu, bol kahkaha, kizsal mevzular derken gunu yariladik, daha sonra onun mezuniyet kutlamasi icin kiyafet secmeye gittik.. Imaj meykIrLIgInI yapiyorum kuzenin, bensiz don bile almaz. Yine secimi bana birakti, cok $Ik bir kiyafet aldik.
Sonra H&M'de kemer kismi siyah, alt kismi bej mi desem, somon mu desem kirli beyaz mi desem rengini pek cözemedigim bi etek hosuma gitti ama alici gözuyle bakmamistim, baksam alirdim cunku hic affetmezdim. " aa ne guzelmis" dedim caktirmadan gitmis almis. elime tutusturdu "bu senin icin" diye. Ne kaddaar mes-ut oldum bilemezsiniz.




Normalde aldiklarimi pek paylasmiyorum ama bu hediye oldugu icin ve unutmamak icin kayitlara gecmek istedim.. Bunu bi kombin olarak nitelendirmeyin sayin modacilar, emaneten giydim.. Giymek istedigim zaman ayakkabi ve buluz secimi daha farkli olacak.

Allah herkese böyle bir kuzen nasip etsin :p

26 Mayıs 2010 Çarşamba

Matematiksel olarak degerimiz.


Bir cin atasözu der ki : Dogdugun zaman 1'sin sapsade bir 1.
Zamanla 1'in sagina sifirlar eklersin; diplomalarin olur, unvanlarin, rollerin, rozetlerin olur, evler arabalar alirsin. Bunlarin her biri bir sifirdir ama 1'in sagina eklendikce senin degerin artar. $u hale gelirsin:
100000000....0000000

Butun bu sifirlarin ne zamana kadar degeri vardir? Sen hayatta oldugun surece. Sen öldun 1 gitti,

000000....000 oldu, sifirlarin hic bir anlami kalmadi..

Madem öyle bizim degerimizi arttiran , ama aslinda bizsiz hic bir degeri olmayan seyleri öz varligimizdan ustun tutmaya calismak niye..? Ben dedigimiz seyi olusturan ögelerin yaptirim gucunun artmasiyla, ruhumuzu benligimizi bir kenara atmak, amaclarimiz, unvanlarimiz ve rollerimiz ugruna "ben"'i unutmak neden? En son ne zaman kendiniz icin bi sey yaptiniz mesela, isiniz askiniz icin degil sadece ama sadece sirf hosunuza gidiyor diye ne yaptiniz kendiniz icin?

Bu atasözunu duydugumdan beri bir nevi aydinlanma yasadim denilebilir.. Hepimizde az biraz acitasyon yapma potansiyeli vardir. "benim derdim , senin derdini döver.." , " senin derdin dert midir benim kinin yaninda" , son olarakta " durdurun dunyayi inecek var " diye yakinmalarimiz, veryansin etmelerimiz olmustur.. Hepsinin nedeni ya isimizden dogan sIkIntIlardir, ya ailemizden, ya colugumuz cocugumuzdan, ya sevgilimizden , ya da maddi durumlar yuzundendir.. Bunlardan biri eksilse kafamizi daglara taslara vururuz, karamsarligin dibine dari ekeriz.. Yasama sevinci denen bi sey kalmaz , bunalima gireriz, hayattan tat almayiz, karalar baglariz vs.. Lakin unuttugumuz bir nokta var ; 'biz' kendimiz.. Size egoist olun demiyorum, sadece kendiniz ile sahip olduklariniz arasindaki ayrimin farkina varin, birine verdiginiz degere yogunlasirken , kendinizi yabana atmayin.. hayat cok kisa...

hayatini rutbesini ve unvanlari uzerine kurmus ve belki de kendisi icin hic bir sey yapmamis olan buyuk hukumdar Sultan Suleyman'a bile kalmamis bu dunya, bize mi kalacak..

O yuzden vay efendim isimden kovuldum ne halt edecegim, sevgilimden ayrildim nasil yasayacagim, böyle hayat olmaz olsun triplerine girmeye hic gerek yok.. Tabi ki insanoglu duygulari olan bir yaratiktir uzulur, incinir, örselenir ama bu degerler olmadan önce de nasil ayakta kalabildigini unutmamasi gerekir.. Kendimizi önemsedigimiz ve unutmadigimiz surece degerlerimiz artacaktir..

Mesela hanimlar evlenmeden önce daha bakimli, daha özenlilerken evlendikten sonra evliligin yukledigi sorumluluklar yuzunden saliyorlar kendilerini bakim desen sifir, kilolar almis basini yurumus, her seye karsi isteksizlesmis, kendinden gecmis bir vaziyete burunuyorlar. Sonra erkek kismisi " imzayi atana kadarmis senin kadinligin, gözumu boyamissin, simdi göruyorum gercek yuzunu, yayildin gittin, alan almis satan satmis modundasin " diye veryansin ediyor.. Halbuki bana göre bunun sebebi tamamen psikolojik.. Misal benim buyuk ablamda da ayni sey oldu, evlenmeden önce cillop gibi hatunken simdi kilolu bir o kadar da bakimsiz biri haline dönustu. Niye böyle oldun, niye bakmiyorsun kendime dedigimde. " calisiyorum, eve geliyorum yemek yapiyorum, cocuklarla ilgileniyorum vs derken kendimle ilgilenmeye zamanim olmuyor " diyor. Ne icin, esi cocuklari rahat etsin diye, kariyer yapabilsin diye, evi temiz ve tertipli bir hale getirerek aniden gelen misafirlerine mahcup olmasin diye... halbuki eskisi gibi kendisine baksa hem esi mutlu olurdu , hem de o esim acaba beni eskisi gibi sevmiyor mu, begenmiyor mu diye komplekslere girip moralini bozmamis olurdu. Kendini unutmak diye buna diyorlar sanirim..

Oysa icimizdeki 'ben'i koruyup ona sahip cikmayi basarsak hayat cok daha yasanilabilir bir hal alirdi. belki de mutluluk burda gizlidir kimbilir.

23 Mayıs 2010 Pazar

Geciyordum bir ugradim.



Yagmurdan kacarken bloga tutundum.. Sudan cikmis balik kivaminda geldim eve, saclarimdan $IpIr $IpIr sular akiyordu. Neyse ki vakti zamaninda kurutma makinasi denen seyi icat etmeyi akil etmislerde bizim gibi garibanlara gun dogmus.

Bugun isvec semalarinda kasvetli ve yagmurlu bir hava hakim..
Ben böyle sansin isine ediyim, hafta da sadece bir gun tatilim var onda da ya yagmur yagar, ya kar yagar ya da ortaligi sel,cig göturur. Bahtsiz bedeviyim ben diyorum inanmiyorsunuz..

Öglene kadar uyudum, gune bir guzel basladim .. Cildim parliyor, gözlerim I$Il I$Il, tam disari cikip gezip tozma havamdaydim.. Hava durumu ve duydugum bir haber canimi sIktI..

Rusya icin vizeyi kaldirmislar acayip kIl oldum.. Turk erkeklerine gun dogdu, artik cemi cumleniz orayi mesken bellersiniz.. O surtuklerin etlerini cimbizla yolmak o sütun bacaklarini catur cutur kirmak istiyorum istiyorum.

SIkILdIm, biraz ek$In arayisi icine girmem icin disariyi boylamam gerekiyor..
Haftasonunu daha sonra anlatirim.

cavv.


Not : bu sarkiya bayildim, her ne kadar sözleri bana uymasa da dinlenilesi guzel nagmeleri var. dinleyin lan.

21 Mayıs 2010 Cuma

börtü böcük hallice..



Iki gundur havalar mis gibi, nasil sevindirik oldum anlatamam. Arada bir gunes döneklik yapip esirgese de bizden yuzunu genel itibariyle iyi.. Havalar nasil olursa olsun amman ha bizim havamiz iyi olsun.
Bol kahkahali, huzurlu, eglenceli bir haftasonu dilerim herkese.

Adios ben kacios.

kirac- istanbul saklasin bizi

20 Mayıs 2010 Perşembe

Topuklu ayakkabilar icin de binicilik dersi verilmeli...



Havalarin isinmasiyla birlikte herkesi bir kilo verme telasi sardi.. i$ yerimde herkes rejime basladi, itrim diye garip bi rejim yemegi yiyorlar , göruntusunu görseniz mideniz bulanir. Yal gibi köpegin önune dökseniz o bile yemez. Ablamda gunun bes ögunu lahana corbasi icmeye basladi, Allah'im o nasil bir kokudur yarabbim. lahanayla kerevizin muthis birlesimi. akillara zarar.Ki$in homidi girtlak yerken akillarina gelmiyordu tabi fit görunmek, nasilsa yanlardan pörtleyen göbekleri, pIt pIt yaglari katkat giyilen giyisilerle kamufle etmek mumkundu. Ama simdi tril tril giyinmek istiyor herkes, göruntu kirliligi yapmamak acisindan da zayiflamak sart. neyse ki ben bu gune kadar rejim yapmaya hic ihtiyac duymadim..

I$ zayiflamakla da bitmiyor tabi. Benim kiloyla bir sorunum yok ama 25 yasina merdiven dayamis koskoca bir hatun olarak hala spor ve sala$ giyinmeye devam etmem önemli bir sorun haline geldi... Artik tIfILLIktan cikip kelebege dönusmenin vakti geldi geldi de geciyor bile..

Yasitlarim coluk cocuga karismisken benim hala kinali yapincak modunda erkek fatma gibi ortalikta dolanmam pek yakisik almayacagi icin kezban paristeki gibi köklu bir degisim yapmam gerektigine karar verdim. Tek fark Kezban bu kez Paris'te degil Stockholm'da...



i$e ilk önce en önemli unsurlardan olan topuklu ayakkabilarla basladim.. Maksadim uzun görunmek degil, Allah boy vermis zaten ama gerisini koyurmus, zarafet yok.

Hayatim boyunca at biner gibi topuklu ayakkabiya binip dIgIdIk dIgIdIk yuruyen hatunlara hayranlik duydum..Bu isin binicilik dersi olsa valla kaca olursa olsun hic bakmaz giderdim.Cunku ben topuklu ayakkabiyla yurumeyi hic beceremem, rahatima cok duskunumdur gelemem hic öyle sIkIya... Ayda yilda bir özel gunlerde giydigimde de tökezleye tökezleye yurumekten gecenin irezili konumunu kimselere birakmam ve topuklu ayakkabiyi icat edene en icten sövgulerimi sunmayida ihmal etmem.

Topuklu dediysem öyle 20 cm falan da degil ha, 5-10 cm anca gelir benim ayakkabilar.. Ama ben bu yola bas koydum sarkilara bile konu olan topuk sesini en ritmik sekilde calmayi ögrenicem. Ve ilk defa bu yaz hanim hanimcik bir kiz olucam.

Klasik yöntemlere basvurdum hemen, basimin ustunde kitap tasiyim dedim ama onu da pek becerdigim söylenemez. Kalas gibi yuruyorum mubarek.




Bu elimden dusurmedigim sey de H & M in yeni sezon katalogu, ordaki hatunlara bakip bakip gaza geliyorum.. Hirslanip basariya ulasmanin en iyi yolu , iki hemcinsin bir biriyle iddialasmasi sanirim. Bu yaz icin daha önceden oldugu gibi pantalon falan secmek yerine , cicili bicili elbiseler sectim.


Evrim gecirmeme cok az kaldi blog cok az..

19 Mayıs 2010 Çarşamba

A$kimiz yelleniyor, közü alevleniyor.. [a$kin teorisi]

Zit kutuplar birbirini ceker, ayni kutuplarsa birbirini s.ktir eder hipotezini teoriye dönusturme yolundaki tez calismalarimi basariyla sonlandirmis bulandirmaktayim.. Test ettik onayladik, bu basariyla nobel ödullerine aday gösterilmem an meselesi.. Tezime göre a$kin evrimlerini 3 gruba ayirmak mumkun ; cicim ayi, gecim ayi ve sicim ayi..


Bir a$kin dogu$undan, baskalasimina, mitoz bölunmesinden , mayoz bölunmesine varana butun evrimlerini,hucrelerini, endoplazmikretukulumunu gözlemledim ve $u sonuca vardim :


1- iki insan kafa yapisi olarak bir birine ne kadar benzerse, okadar anlasamiyorlar. iki cambaz bir ipte oynamaz hesabi. Tabi burda cambazlarin hunerlerininde önemi buyuk.
Misal, iki boga dusunun iksii de sinirlenince ayaklarini yere surtup boynuzlarini gecirirler de bir birlerine öylece bi yere varamadan bogusuyorlar ya. onun gibi bi sey.


2- Maalesef uzulerek söyluyorum ki degismeyen tek bir gercek var .. fazlasiyla argo ve ayip bir kelime olmasina karsin bu durumu en iyi sekilde aciklayan tek cumle : "seven durtulur, durten sevilir" (sansurledim caktirmayin :p)


3- baslarda dunyayi karsisina alacak kadar cesur yurek olan malkocoglu görunumlu ciftler, kusun kafeste oldugunu anladiklari vakit, bu guvencenin verdigi rahatlikla dönuveriyorlar kiclarini bir birilerine. Bu denklem'e ise " x'e deger verirsen kici kalkar " diyoruz.

velhasilkelam asarim keserim, yikarim ya benim olacaksin ya gara torpagin diyen cengaverler birden bire gurur abidesi kesilip burnundan kil aldirmiyorlar.. Ama gel gör ki bir iliskinin icine gurur giriyorsa iste o zaman iyice sictiniz demektir ( caferi cagirin bez getirsin).. hele bu bir de iki tarafli ise o askin ruhuna uc gulhu bi elham okumanin vakti coktan gelmis demektir.


4 - baslarda beni böyle sev seveceksen darling olayina sonuna kadar tölerans gösteren hatun kismisi zamanla " nerdeydin, niye aramiyorsun, kimlesin, niye ilgisizsin" gibi sorularla erkek kismisini cileden cikarmaya gark eder ve iliski siradanlasir. tabir-i caizse iliskinin cILkI cikar.


5- anladim ki mutlu bir birliktelik icin kan kusup kizilcik serbeti ictim demek, ben bilmem beyim- hanimim bilir modlarina girmek iliskinin sagligi acisindan cok daha faydali olacak.. karsilikli empati göstererek sevdigini mutlu etmek icin didinirsen ve peygamber sabri denen mucizevi degerleri bunyende barindirirsan mutlulugun kapilarini aralamis olacaksindir. ( becerebilene helal olsun)


askin kanunu yazmak kimin haddine dusmus ki, kimbilir böyle barnak basilacak bilmem kac yuz tane muhim noktalar vardir.

iyisi mi bosver asiksan vur saza, soförsen bas gaza..!

18 Mayıs 2010 Salı

azısın, agzimda bir sızısın..


bunca sene sana gözum gibi baktim, yedirdim icirdim. en harika cikolatalari, en asitli kolalari senin tarafina yukledim... Sirf sen rahat edesin diye uykumdan feragat ederek gecenin veya sabahin körunde kalkip seni pirupak bir hale getirmek icin didindim durdum.. Nane esansi belki sinirlerine iyi gelirde bana azap cektirmekten bikarsin dedim.. Ama nafile.. Beyhude gecmis yillarim.


Akranlarin gul gibi gecinip giderken, senin en arkalara gizlenmenden anlamistim zaten ne kadar sinsi oldugunu ama bakterilerle isbirligi yapip köklerime dogru kazi calismalarina baslayacagini hic dusunmemistim.. Senin $u bir yildir bana yaptigin iskenceleri Israil Filistin'e, Amerika Irak'a yapmamistir.. En savunmasiz animda, en derin uykumda saldiriya gecip, " su uyur ama dusmani uyutmayiz" politikasini guderek actiginiz magarada terör estirseniz de butun sanci bombardimanina karsi yilmayip binimum antibiyotik ve macunlarla karsi taarruza gececegime Polonyali psikopat di$cim uzerine and icerim...
Ekmek yedigi kaba pisleyen anarsist di$im, seni en zayif halka seciyorum.
Gule gule..

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Anliyorsun degil mi?



Yapmak istedigim seyler cok basit aslinda, basit ama bir turlu ulasilamayan cinsten.


Bazen kelimelerin anlatamadigi seyleri bir kac fotograf dökuverir ortaya..

deniz, kum, gunes

yiyecek icecek






ve tabi ki ask..
Zamani gelmedi mi artikkk ?
bir an önce bu fotograflarin icine I$Inlanmak istiyorummmm!

16 Mayıs 2010 Pazar

Cemkirsem sesimi duyar misiniz misralarimda?


Yazim ki$a, gecem gunduzume karismis bi haldeyim, butun dengelerim alt ust oldu. Haziran ayina sunun sirasinda ne kaldi biz hala kI$I yasiyoruz, gunes desen batmiyor.. gecenin bilmem kaci ve hava hala apaydinlik.. kavramlari bile karistirir oldum .. Gunes tepemde I$Ildiyorken gözume uykuda girmiyor.. saatlerde olmasa da zamanin neresindeyiz, gecede miyiz yoksa gunduzde mi anlayacagimiz yok.. kI$In gunes dogmaz, yazin gunes batmaz.. bu durum iyice cileden cikariyor beni, cekip gidesim var bu diyarlardan.. Bir dokunan bin ah isitir benden, cemkirmeye meyilliyim su siralar.. uzak durun, gazabimdan kurtarin kendinizi..

hava 20 dereceye bi ulassin coluk cocuk, torun tombalak herkes kendini sokaklara dökuyor, isigi gören geliyor misali adim attigin her yerde piknik yapan yapana. özellikle yabancilara cok icerliyorum, gariplerim ne kadar hasret kadilarsa artik sicaga, aninda dökulup sacilip bulduklari ilk bos yere yayiliyorlar, cayir cimen, ta$ , mera hic farketmiyor .. maksat guneslenmek, bronzlasmak olsunda ne olursa olsun, camur caylak bile sezlonk gibi geliyor adamlara... Bu konuda cok sansli hissediyorum kendimi, sicak bir ulkede dogup buyumek gercekten paha bicilmez bir ayricalik.

Calisirken bir turlu gecmek bilmeyen zaman, neden tatil gunlerinde su gibi akip gider hic anlamiyorum.. ne olurdu sanki haftanin 6 gunu tatil, bir gunu de i$ olsaydi.. cok sey mi istiyorum yani? Karga bokunu yemeden sicacik yatagimdan kalkmak, otobuse kacircam diye tIslaya tIslaya kosmak, insanlarin mahkeme duvari gibi suratlarini cekmek, angut iscilerime laf anlatmaya calismak, sabah sabah guleryuzlu olmak icin kendimi kasip gelene gecene gunaydin demeyi kendime borc bilmek, butun gun kosusturmak cok zoruma gidiyor aga..!

Icimdeki cocuga essek sudan gelene kadar sopa attim, korkudan altina sicti.. Küsmü$ simdi bana, olgun takiliyorum bu siralar.. Ya$im gelmi$, teyzem demis onun gibi evlenmek gerekmis.. 13-14 yasinda evlenmis birine göre pek tabi ki evde kalmis kiz kurusu gibi görunmem cok normal.. Kadinin derdi ben olmusum isteyenlere varmiyorum diye söylenip duruyormus, vay efendim su kadar zenginmisler, bu kadar villalari arabalari varmis.. ask sevgi bir yere kadarmis. Varlik sevistirirmis, yokluk dövustururmus.. o degilde benden 8 ay kucuk olan kuzenimin evlenmiyor olmasini da bana mal etmeye baslamis, benden aliyormus bu akillari.. Annemin amcasinin iki tane kizi var simdilerde 40-50 yaslarindalar ve evde kalmis kiz kurusu olduklarindan bizimkilerin icini de genetik bir durum mu var acaba diyerekten korku sarmis sanirim, evlenmiyceksiniz de napicaksiniz emmilerimizin kizlari gibi evde mi kalacaksiniz diyip duruyorlar. Allah'tan annem ve babam onlar kadar geri kafali degilde, basimi agritan yok.. Evlenmeye karsi degilim ama her seyin bir zamani, usulu var degil mi..


Ruyamda mavi bir arabam varmis, ehliyetim olmadigi halde arabayi ucuruyordum resmen.. havaalanindaymisim park yerine giriyorum , daha sonra bi sey oluyor arabadan cikmak zorunda kaliyorum ama anahtari cikarmayi unutuyorum.. Sora bir bakiyorum araba calinmis, ruya boyunca arabami bulmak icin dedektiflik yapip duruyordum. Lan var ya ne aciymis insanin arabasinin calinmasi, Allah arabasini caldiranlara sabir versin.. cok zor cok yasamis kadar oldum..


hmm bi de blog aleminin vefasiz blogIrlarI, denizi gunesi, sicagi bulunca gurbetteki gariban blogdaslarini unutmus post most girdikleri yok. sIkIntIdan patliyoruz burda , adami dinden imandan cikarmayin ulan yazi yazin yaziiiiiiiiiiii... kumanda paneli tu$um bozuldu yenilemekten.. Nüffen geri dönun, bak tr'ye gittigimde hic birinizi tanimam, unuturum haberiniz olsun.

14 Mayıs 2010 Cuma

Biraz huzur !



Alerjik semptomlara meydan okunup toprak ve cicek kokusu ice cekilir... Cigerlere dolan temiz hava, serotonin sinirlarini zorlar..



Tutunacak dal bulamazken, yaslanilacak koca bir cinar bulmanin huzuruna erilir..

Yagmur sesi e$liginde yataga yatilir.

Sonrasi rüyalar alemi...

Kisa kisa cumleler kurmam, uzun uzun pasakli kufurler edemeyecegim anlamina gelmez.
Cektirin Gidin!

13 Mayıs 2010 Perşembe

Secmece bunlar secmeceee.. 2010 albumleri ve gözlemlediklerim.

hayati bazen o kadar gerisinden takip ediyorum ki ve o kadar gec farkina variyorum ki yeniliklerin ben kesfedene kadar o seyler coktaaaaann tarih oluyorlar..
Misal, okuma yazma bilmeyen cocuklardan tutunda 70'lik ninelere kadar uyesi olan facebook denen illete hala kayit olmadim pekte anlamam ne halta yaradigindan. ordan burdan okuyoruz iste..
bir twitterim bile yok anliyor musun? o derece yani.
Lost lost diye nicesine sarilanlara, "lost ney ki gardasim, yeniliyor mu ? " diye sordugumda, birden ufo gören masum köylu kiligina burunuyorlardi. Simdi simdi ögrendim ki ecnebi dizisiymis. Hayir ben uzaydan gelmiyorum, millet kendini istanbul köprusunden atsa, sirf herkes atliyor diye cumburlop atlamam mi lazim yani.

Gelelim ruhun gidasi muzige..
Ben bir sarkiyi duyana kadar, o sarki coktan hit olmustur bile. Ne zaman " lan x'in albumu cikmis, bu sarkisi super" desem , " cü$ yeni mi duyuyorsun uyanda baliga cikalim" gibi igrenc ve kli$e bir espiriyle karsilasiyorum.. Yavas yavas bu durum icime oturmaya basladi valla, cok pis hirslaniyorum..

bu yuzden, yaza damgasini vuracak album ve sarkilari ilk olmasamda bi cogunuzdan önce kesfedip " haha nabeeeeer, sizden önce buldum" diye hava basip, nanik yapmak istiyorum.... Biz zaten biliyorduk bunlari diyenin ayaklarina tuz surer kecilere yalatirim.. Biliyorsanizda bilmemezlikten gelin, akilli olun iskencelerime maruz kalmayin.

i$te onlardan bi kaci:



Gripin
super ötesi bir album cikarmis. geneli huzunlu parcalardan olusuyor. ben en cok bu sarkiya bittim, cok icli söylemis.. adamin cigerini parcaliyor vallahulazim.



O birrrrrr romantik prens, o biirrrr gamzeli, o birrrrr Kutsi..
Sarkiyi benim icin bestelemis gibi gözlerimi havaya belertip hayaller alemine daliyorum.. Melek oldugumdan mutevellit albumde en cok bu sarkiyi sevdim dermisim :p sevgiliyle dans edilesi bir sarki iste, not alin bi köseye..



Mankenler, topcular, ameleler sarkici oluyorda dansözlerin neyi eksik degil mi. Asena da album cikarmis, iyi kivirdigini bilirdikte sarkicilik isini de kiviracagini hic sanmazdim dogrusu. Tabi bunda kicini basini acmasinin ve Husnu $enlendirici gibi sesi guzel bi herifle duet yapmasinin payi buyuk.. Eh iste kivaminda bir sarki olmus. ne tesadufdur ki bu sarkinin adi da melek. bu sene butun sarkilar benim icin yapilmis öhüm :p



Doktor civanim Ferhat'im Göcerimde 2010 albumleri cikaranlardan.. Digerlerine nazaran bu albumunu vasat buldum.. Ama bu sarki on numeroo.. dinleyin lan bak kuserim.



Ve Sila. sarkinin adi " seni görmeseydim"..dinledikce insan kendini raki balik sofrasinda efkar dagitiyor gibi hissediyor :) cok raki icmisligim var ya ordan biliyorum.. Pufur pufur esen ilik bir yaz aksami sahile karsi bakarken dinlenilesi bir sarki.. dimi dimi dimi.




Tarkan Sevdanin Son vurusu diye hepimizi 12 den vuracaga benziyor.. hadi bakalim.




Dost kazigi yiyenler icin Sadik karan - dost kazigi.



Demet Akalin'in albumunu bi kac sarkisi disinda pek begenmedim. ama " bozuyorum yeminimi" sarkisini öyle bir yorumlamis ki bomba bomba.. Onun dinlemek icinde suraya bi TIK yapin yeter..




Nostaljik tavirlar ve sarkilar bu kiza acayip yakisiyor. Göksel bu yilda nostaljik bir album cikarmis, ben en cok kabahat seni sevende sarkisini sevdim ama ne yazik ki, videonun kodunu bulamadim. bunla idare edin.



Arabesk tutkunlarina mujde. Yasayan efsane Cengiz Kurtogluda album cikarmis.. Krala selam , damara devam :p


böyle giderse video coklugundan sayfam kilitlenebilir.Digerlerini de bi daha ki posta eklerim insallah. Emre Aydin, Rober Hatemo, Babutsa, Sagopa, hayki cepkin de yeni album cikaranlar arasinda.
bugunluk bu kadar keyifli dinlemeler..

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Hastayim ama sizden biriyim. Koca kari ilaclarinizi kendinize saklayin pls.


ZIkkImlandigimiz soguk soguk dondurmalar, icecekler acisini cikartti bugün... Kutuplara bile yaz geldi biz hala kI$I yasiyoruz.. Polen alerjim, mide bulantisi, bas agrisi, halsizlik, uzerine bir de teyzem gelince (kizlar anlamistir bu sifreyi ahaha :p teyzelerimizin adinida bu pis seye alet ediyoruz ya yuh bize ! ) sekil A'da görmus oldugunuz gibi $aftim kaydi. Bazen sözlerin anlatamadigi seyleri iki pörtlek göz en iyi sekilde anlatabiliyor.. Ben susuyum gözlerim konussun :p

i$ten sonra hemen devrildim yataga, derman kalmamis dizlerimde. Zaten keyifsiz bir gun gecirmistim , uzerine bir de iyi hissetmeyince yataga civilenmem sart oldu.. Birde benim bir huyum var, agridan gebersem de ceke ceke otururum yine de ilac icmem, cok nadirdir yani.. hatta vücuduma zerk edilmedikce ilaclari vücuduma kabul edemem.. arada bir ilac alinir elbette, ama bonibon degil ki bu be.

hastayim deyince " aa iki ka$ik carti curtla kaynat, sicak sicak ic" deyiveriyorlar. ihlamurlu, balli, tarcinli, karabiberli, reyhanli tarifleri var, hastasiyim hepsinin ( iyi mana da degil, görunce daha beter hasta oldugumdan ) ama ben ne zaman bir hastaliga yakalansam hep nane limon icmemi tavsiye ederler.
- bogazim agriyor.
- nane limon ic gecer.

- ate$im var.
- nane limon ic gecer.

- domuz gribi oldum.
- nane limon ic gecer.

- kabiz oldum.
- nane limon ic gecer.
- hay ben senin....!!!

-a$kim gözlerinin hastasiyim.
- nane limon kaynat gecer bitanem
-ebeni askim, ebeni...

her boka iyi geliyo i$te lan. kicin,ba$in agrisa iyi geliyo. valla.
ne kerametli bitkiymis bu nane limon anasini satiyim dfkdkgkdlkds.. ustelik tadida berbat.
- halsizim son günlerde..
- aaa, pekmez yavrum, pekmez; her $eyin ilaci petmez!
- kolest..
- aaa, moral yavrum, moral; her $eyin ilaci moral!
Herkes olmus bir Ahmet Maranki, kimi dinlecegimi sasirdim.

Kazanimda koca kari iksirleri kaynatmak söyle dursun yemek yemege bile halim yoktu, nerdeyse tum gun bi elmayla durdum..



Ama insanin hamarat bir ablasi varsa sirti yere gelmiyor. ev yapimi patatesli, yumurtali pizza turu böreklerinden $ip$ak gönderdi de midem bayram etti.. Acliktan gözumun önu kararmis, yiyince yesilcam artislerini aratmadim. " göruyorummm, göruyorummm.." diye.

hastaligin verdigi en guzel taraf, diledigimiz gibi nazlaniyor olabilmemiz sanirim. hastayim, huysuzum, annemi istiyorum, canim sunu cekti, bunu cekti vs vs.. Benim canimsa uzuuuuuun bir sabah uykusu cekti, yarin ise gitmeyecegim.. Yan gelip yatmak icin önumde kocaman bir gun vaaar..

Bundan daha guzel bir sey olabilir mi? cIks cIks cIksss..





vee gunun sarkisi => Göksel - palavra.. keyifli dinlemeler efenim..

9 Mayıs 2010 Pazar

icimdeki zebra a$ki ve cileke$ anaya özlem.



Lanet olsun icimdeki bu hayvan sevgisine.
Acikcasi hayvanlardan tirsarim, dokunamam hic birine. Uzaktan severim. Lakin icimde böyle bir zebra aski oldugunu bilmiyordum. Sebebi ne izledigim discovery kanallari ne de bir belgesel. Modanin gözu kör olsun arkadas, cuvali moda yapsalar onu bile alir bu kari milleti. Gerci Banu Alkan gibi leopar desenlerinden hoslanmam, yilan derisi motiflerinden falan tiksinirim ama bu hosuma gitti iste.



Turkiye'ye gitmeme sayili gunler kala bavullarimida yeniledim. Bir butun olduk bavullarimla, uyumlu bir ciftiz :p



Yegenimde bu fotograf cekme aski , bende de poz verme sevdasi oldukca daha böyle cooook fotomodellik yaparim.

Bugun boynu bukukler modundaydim.. Annemin hasreti yuzunden, kendimi kucuk emrah'in filmindeymisim gibi hissettim ve yazin kavusacagimiz ani hayal ettim.. Anayla kiz agir cekimde bir birlerine dogru kosarlar :

yarali yavrucak haykirir..
- ana nah nah nah naaah ( kufur etmiyorum lan, o nah'lar yanki oluyor. eko eko )

ve anasi bagirir
- oglum lum lum luummm ( burayi kizim zim zim zim diye de degistirebiliriz)

Bir kez daha anneler gununu yalniz kutluyorum.. Telefon ettim ama sesini duymak yetmedi..
anam anam garip anam , cilekes anam ne zorluklarla buyuttu bizi.. Herkesin annesi kendi gözunde bir melektir tabi ama benim annem gibisi dunyaya gelmis midir bilmiyorum. Butun hayatini bize adadi. Basim agrisa sabaha kadar uzuntusunden uyuyamaz kadin. Bu yuzden cok yipratti kendini. iki lafinin biri " ben öluyum , ben batiyim.. siz iyi olun. " 'dur..

Anne hakki ödenmez, sevmeye ömur yetmez, butun dunya benim olsa, birtane ANNEM etmez...♥ canim annem seni cok seviyorum.

Hal böyle olunca ben de gunumu, bana gurbet ellerde annemin yoklugunu aratmayan ablama adadim. Cicegini hediyesi aldim gittim, sorada disari cikip alisverisin dibine vurduk. kendimizi ödullendirdik.
Ayrica tanidigim butun annelerin anneler gununu kutladim. cok mutlu oldular hepside.. " Allah sana da anne olmayi nasip etsin " dediler. Ne diyelim amin, Allah isteyen herkese bu harika duyguyu tattirir insallah... Anne olmak dunyanin en guzel $eyi cunku... dusunsenize sizden bir can, sizden bir parca olacak. harika bi sey.

tum annelere sevgilerimi gönderiyorum. bu sarkida sizler icin.



bi tek annem olsun bana bi sey olmaz

8 Mayıs 2010 Cumartesi

Hanfendi sandim, cinci cikti.

*Tam bir virajda gibiyim,yön veriyorum i$te. Ya $arampole filan yuvarlanirim, ya da son sür'at devam.

*Gittigim bir misafirlikte insanlarin yuzune baktiginda karakter analizi yapan bir kadinla karsilastim.. Bildikleri karsisinda saskinliktan kucuk dilimi yuttum, muhtemelen 3 harflilerle baglantisi vardi...
Saglik sorunlarimdan tutun da özel hayatima kadar butun kirli camasirlarimi bir bir ortaya dökunce, bir ara aklimi okuyor olabileceginden suphelenip yusuf yusuf etmeye basladim.

- bogazin agriyor degil mi senin?
- evet agriyordu
- burnundan nefes almakta zorlaniyorsun ve agri yapiyor
- aaaa evet kesinlikle.. hem de nasil agriyor ( kemik kaymasi var)
- biri var hayatinda ama su siralar aklin cok karismis, gitsem mi kalsam mi diyorsun. öfkelisin.
- oha !


ve daha bi suru özel sey söyledi ama onlari burda yazmam.. Cok pis desifre oldum. Bir ara öyle bi korktum ki nerdeyse elime iki tane degnek alip " kI$ kI$ cinler, yallah cinler" diye dört dönecektim salonda. cunku kadin fala bakmiyordu, aklimi okuyordu. gözlerinin icine icine bakip, analiz ediyordu insani.

*Havanin civisi cikti, Turkiye'de millet atletle gezerken biz hala montlara kazaklara talim ediyoruz.. Adaletin bu mu dunya?
avcumda ate$ yakasim var.. Yagmur hic dinmiyor, sudan cikmis balik modundayim.. Cizme almayi dusunuyorum ama karar veremedim, hangisini alsam acep, bi fikir verin?


ati$ serbest..

*Aynaya baktim bugun. Uzun uzun. Kendimi ele$tirdim. Kendimi sevdim. Kendimden nefret ettim. Her zaman olmasa da $u an gözlerimdeki anlamin masum oldugunu gördum aynada. Bak hayatim dedim kendime. -Seviyorum ya hani aynadakini- Ne gerek var? Göruyorsun o masum. $imdi gözlerini diktigin gözler masum.

*Sonra minik bir bebegin o mis kokusunu cektim icime, anne olasim geldi.. evet annelik cok yakisirdi bana.

*Sadece bir a$k'la uyuyup sadece bir a$k'la uyanmanin hazzini ne verebilirdi ki allahsen ba$ka ?

Sonumuz hayir ola..



gunun sarkisi kadifeden kesesi. Pazar gunune keyifli baslayasiniz diye.
bu kiyamigida unutmayin ;)

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Al basmadan donu var, suya gider yolu var..



Al basmali entareleriyle, citmik citmik fistanlariyla, pamuk gibi beyaz teniyle ve upuzun saclariyla mahallenin bickin delikanlilarinin göynune taht kuran ebem ( babaannem) bir zamanlarin maryline monroe'si, fatma girigi gibiymis.. Minyon tipine ragmen hala adindan sözettiren guzelligiyle dillere destan olmus bir hatunun torunu oldugumdan mutevellit birazcikta olsa albenisinden cazibesinden kapmisim. :p Genlerine kromozomlarina kurban oldugum bu guzel insan, manileriyle buyuttu beni. O zamanlar ne telefon varmis, ne telgraf.. Simdikiler gibi nerde aksam orda sabah takilip, yatip kalkmak söyle dursun sevdiklerinin yuzlerini bile dogru durust göremezlermis.. birbirlerine olan sevdalarini dile getirebilmenin en guzel yolu manilesmekmis tabi. Dedem ebemi nasil tavladi bilmiyorum ama, ona bu kadar duskun olmasinin diger bir sebebide bildigi o muthis manilerdi sanirim. Neden bilmiyorum ama eski zaman asklari, davranis bicimleri ve duygularini ifade etme sekilleri bana her zaman cok daha samimi gelmistir.. Bir de simdikiler derler ya "o ne len eskiden nezaket mi varmi$?" "nezaketle mi dogdun len?" diye, iste oracikta buldugum en sert cisimi bingildaklarina saplayasim geliyor.

Ya$landigi halde hala formunu koruyan, guclu kuvvetli ,hos,yardim sever, merhametli, candan ve en önemlisi bizden olan ,benimsedigimiz insan figurunu barindiran bu videoyaya bayildim.. eski toprak dedikleri bu olsa gerek. Cocukluguma indim resmen freud amca..

Bi cogunun komik bulup " ahaha yurdum insani degil mi lan, her bok beklenir " , " ulkenin diger insanlari $öyle böyle ama ben degilim, görguluyum, zekiyim " diyenler $unu du$unduruyorlar: isvicreden mi geldin ulan. kraliyet soyundan misin? cok mu matah, mutebersin sen? yere in... Bakmaz kicinin samsagina cikar dagin yuksegine iste...

Ilerde bir gun nasip olurda basim baglanirsa kina geceme böyle guzel turku cigiran hatunlar surusu gelsin istiyorum. Cok sukela olurdu dogrusu.. En cok $u kismini begendim turkunun:

isteyene varmadim,

sevdigim alsin diye ninanay nay nay


Yazimi kisa ceviren gavur ellerinde havalarin tekrar sogumasiyla kendimi eve tikamaya basladim. Ayazda dibimi dondura dondura gezmekten hic hoslanmam, bu yuzden son iki gundur sicacik odamda internet uzerinde paso dizi izliyorum. Beynim o kadar sulandi ki artik, dizideki entrikalar ruyam girmeye basladi. (hani bir erkege uc baci asik olur, erkekte onlarin analarina göz koyar, halbuki analari da cocugun babasina bos degildir falan turunden $emalar cizip, anlasilmasi acisindan okla kim kiminle birlikte diye gösterilesi genis surumcemeli dizi senaryolarindan..) Uykudan nasil terler icinde kalkip uyandigimi siz tahmin edin artik. Gidisatim hic iyi degil hic.


Her zaman akil kupu olusumla methedilmis olsamda, bugun gösterdigim muthis performansla abakus gibi kafam oldugunu bir kere daha net bi sekilde kanitlamis bulunuyorum. ben ekmeksiz bir sey yiyemem, makarnayi, patates kizartmasini, mantiyi bile ekmekle yiyen bir ekoburum. Isten yorgun argin geldim, acliktan nevrim dönmus direk mutfaga daldim.. Bi de ne göruyum ekmek bitmis.. Kafami kesseler markete gidipte alamazdim, ekmeksizde doydugumu hissetmem.. Birden kafamda bir ampul yandi. Buzlukta anacigimin yaptigi yufka ekmekler vardi cikardim, icine bir tane yumurta kirdim, sucuk dilimledim, kasar peyniri ekledim, katladim tavada kizarttim.. Ortaya iste bu yukarda görmus oldugunuz supersonik sey cikti.görsel acidan her ne kadar eci$ bücü$mü$ gibi görunse de gayet lezzetli bir bulusum oldu. Valla yoklukta birebir, deneyin ve görun. Ölmuslerimizin canina degsin.


Bi koku alma niyetiyle cikip, tam 6 tane parfumle dönen baska bir psikopat daha var midir acaba? Hayir yani feri$tahin kizi da degilim ki, saciyorum paralari. sonra aysonu gelmeden hint fakirleri gibi dolasiyorum etrafta. ne yapacaksam bu kadar kokuyu, artik kicima basima sikarim.. Otobuste pIssIran olursa havayi degistiririm felan filan. ya da ne biliyim hediye götururum tr'ye. Nasilsa buluruz kullanacak yerler.

Bu arada bir gs'li olarak, 28 yildir her bi taraflarini yirttiklari halde bir turlu kupayi alamayan acilarin takimi fenerbahceye gecmis olsun dileklerimi sunar, laz u$aklara da " uyy cözunuzun pepegunu sevduklarim, kesileyrum size " diye sevgi gösterisi sunaraktan tebriklerimi iletirim. efferun usaklar.

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Ekmek bulamayan cukulata yisin..

Vay arkadas yav, simdi erkek milleti diye söze baslayipta erkeklerin tepkisini toplamak istemezdim ama tutamiyorum kendimi napiyim...

Kucuklugumuzden beri hep kandirilmisiz meger, anlatilan o mutlu masallar, centilmen prensler, erilen kerevetler ve gökten dusen elmalar hepsi birer palavraymis.. Buyudukce hayatin masallardaki gibi tatli olmadigini kavramamla daha da bir özenirdim o prenseslere. keske bir kralin veya bir padisahin kizi olsaydimda prensim beni atinin terkisine atip göturseydi diye hayal ettigim cok olmustur.. her genc kizin kafasinda bir beyazatli prens kli$esi vardir ya hani.. Ama devir öyle bir devir olmus ki artik prensesler bile asktan yana mutsuz olabiliyor.. Hayallerimizin bile icine edildi, hayal dahi kuramiyoruz ki gercegini yasayalim anasini satiyim. Bunlari neden mi anlattim sundan;
Sevgili Isvec prensesimiz Maddeline birlikte buyuk ask yasadigi uzatmali sevgilisinden kazik yemis..iki yapisik tost ekmegi gibiydiler ama aralarina ka$arlar girmis.. Buna da sukur, sucugun girmedigine dua etsin, malum gaylerin nufusu artmakta.

Demek ki neymis prenses bile olsan erkek milletinin gözunu doyuramuyormussun. Bir prenses bile aldatiliyorsa vay bizim halimize..

Anladim ki, her ne yapmis olursaniz olun, her ne kadar guzel olursaniz olun erkekleri memnun etmek imkansiz. hani agzinla kus tutsan, "bu kusun kanadi neden beyaz degil" diye bir soruyla karsilasabilirsin.. Dunyanin en iyisi dahi olsaniz , asla tatmin olmuyor bu erkekler, hep bir arayis icine giriyorlar sanirim.. Prenses dahi kesmiyor onlari..
Gözunuz doysun ulan !
(burdan benim aldatildigim kanisina varilmasin:) )

Birde Maddeline'nin ablasi Prenses Victoria'ya bi seyler söylemek istiyorum;

Pek sevgili Prensesimiz Victoria, bir evlenemedin gittin..Sayende isvec medyasi bir yildir beynimize etmekte.. Victoria'ya özel mekan bakiliyor, yatagini su kisi duzenleyecek, gelinligini bu dikecek, yemekler su firmadan gelecek, bilmem kac milyon kron haracanacak cak ,cek,cak... hayir yani böyle uzatmalari oynayinca asaletine asalet mi katiyorsun anlamiyorum ki.En nihayetinde sen de her insanoglu gibi yiyiyor, iciyor, siciyor, hatta gereksinim duydugun zaman osuruyorsun.. Krallik hanedanindan olman neyi degistirecek, luks icinde olmandan baska. Halbuki geleydin bize iki davul bi zurnayla aninda everirdik seni.

Bir de piyasaya uzerinde eniste beyle resminiz oldugu ates pahasi bi dugun cikolata surmussun..Prenses olaydinda o gunun serefine halka bedava dagitsaydin olmaz miydi? verdigimiz vergiler gözune dizine dursun.. Anlasilan II. Elizabeth'e özenmissin, " ekmek bulamayan cukuleta yisin" diye. cIks cIks bizler fakir ama gururlu halkiz.. Bi halkin onuruyla da bu kadar oynanmaz ki canim..

velhasilkelam, demem o ki sevgili prenses ne olursan ol, sonumuz ayni karadelik olacak. Kimbilir belki komsu bile oluruz öteki tarafta.. Böburlenmene gerek yok, iyi gecin bizimle..

$imdi tacinida al biptir git burdan.

2 Mayıs 2010 Pazar

icimdeki bosluk hissi, bi yürü git yav.


Sizede oluyor mu hic böyle..

icinizi iyiden iyiye kemiren o derin bo$luk, gitgide eksildiginizi hissettirir. yuzunuzde dola$an belirsiz, nereye ait oldugunu bilmeyen dalginliginizla gözleriniz derin bir bo$luga takili kalmistir. boslugun yanina bir de oyle bir yokluk eslik eder ki; tahammulu kalmaz insanin kendi varligina.

koskoca bir hiclik, gitgide eksilen bir kalp, kalbinizden bogaziniza dogru yükselen derin bir sIzI..
Artik aglamazsiniz hatta mutlu bile sanabilir insanlar sizi. halbuki kalbinizde dolmayan bir bo$luk vardir. mutsuz degilsinizdir ama mutlu da degilsinizdir i$te.. Ne idügü belirsiz bir girdabin icinde buluverirsiniz kendinizi.

hic bir sey yapmak istememek saatler boyu...
dolu dolu gecen bir gunun ardindan bombos kalan dakikalar...
kafayi mesgul etmek icin yapilan bir suru anlamsiz sey...
dalip dalip gitmek...
her iste bir hayir vardir diyerek avunmaya calismak...
becerememek...

beyninizdeki hücreleri öldurerek, olmadik $eylere guler, yuzunuzde beliren tebessumle ya$ama dair sinyaller aldiginizin polyannaciligini oynarsiniz. o bo$lugu doldurdugunuzu hissettiginiz her anda aslinda daha cok eksiliyorsunuzdur. ta ki o bo$luga baska bir baki$in, bir dokunu$un bir ya$antının dokunacagi güne kadar..

nazım hikmet in dediği gibi...
"bir insan eksik yaşıyorsa, ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için? hayatı ıskalama lüksün yok senin. onun varsa, bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın.her zamanki gibi yaşayacaksın sen. "

evet, her zaman ki gibi yasacagim ben.. ve unutacagim beni hic eden seyleri.